Alla inlägg under juli 2014

Av Alexandra - 4 juli 2014 23:19

Nu börjar köket komma iordning hyfsat!

ÄNTLIGEN!!!!

Nu är det bara kakeldekorer och nya knoppar som ska köpas.

På söndag ska jag ha kalas. Hade tänkt mig att jag skulle ha handlat all mat och hämtat lite mer bestick och tallrikar (som mystiskt försvunnit) så skulle det bara va att föra maten i morgon bitti (pajer). Men orkade inget. Har haft en Donna som vaknat en till två gånger i timmen i natt, och denna natten verkar inte bli bättre. Är lite orolig att det är öronen som spökar igen.

Godnatt på er!

Av Alexandra - 4 juli 2014 16:18

LET ME TAKE A SELFIE

Av Alexandra - 4 juli 2014 16:08

Att nu händer det grejer!

En månad klarade jag mig utan diskmaskin. Höll dock på att bli tokig!

Passade på att shoppa lite fina blommor till fönstrens med. Och överkast till sängen. Men det får ni se senare.

Av Alexandra - 2 juli 2014 23:54

Promenad runt rocksjön i kväll mer Tina och Mariam. Det såg ut som dom skulle på fest när vi va klara med promenaden/jogging/sprint rundan. Jag såg mer ut att ha sprungit ett marathon. Testade på att jogga och springa lite idag, och aj aj aj WAY TO Tidigt. Och utan astma sprayen va det väl ingen vidare bra ide igentligen. Men visst är jag lite nöjd ändå.
Vi startade hemifrån mig så en 7 km blev det nog sammanlagt. Väl hemma hos mig så körde vi lite cirkelträning. ROLIGT och jag känner redan att träningsvärken börjar smyga sig på, och nej min förra hann aldrig gå över.

Tack tjejer!
Nästa gång är det Mariam som bestämmer runda och övningar. Men kommer försöka komma ut och ge gärnet nån gång i mellan. Så är du sugen HOJTA TILL.

Av Alexandra - 1 juli 2014 18:21

Nu har jag invigt min nya älskling

Dagens skörd

40 stycken vanilj/kanel bullar.

Är såååå nöjd med min nya älskling!! Och snart kommer svärfar, vi bjöd ner han på nybakat. Och det kunde han ju inte säga nej till.

Ovido - Quiz & Flashcards