Alla inlägg under oktober 2013

Av Alexandra - 28 oktober 2013 07:34

Låt dessa veckor gå fort!!!!! Orka med denna jävla sömnbrist...

Av Alexandra - 27 oktober 2013 22:23

Mmmm... Gårdagens förätt smakade bra i munnen. Så gjorde varma nachochips med smält cheddar och het jalapeno.
Men det va tvunget att va lite matigt då jag alldeles glömt bort att fixa middag i allt pluggande idag, så det fick serveras med kycklingspett med salsa och fransk vitlöks dipp.

Av Alexandra - 27 oktober 2013 13:33

Jag förstår inte varför just jag alltid vaknar upp dagen efter mitt sällskap och det känns som att jag har druckit två flaskor vin och rökt ett paket cigg helt på egen hand.
Kroppen blir lurad från gamla vanor.

Kvällen igår var väldigt väldigt lugn. Näst Lugnaste vinklunsen jag varit på. Vilket jag tyckte va skönt och super trevligt.

Jenny hade amerikanskt tema.
Förrätt va nachochips med riven ost över direkt från ugnen. Och nachochips med smältost några med jalapeno och några med oliver och några med bara smält ost. Super nice, ska nog göra lite liknande tapas i kväll till filmen.

Huvudrätt:

Pulled pork i hemma gjorda hamburgerbröd, Cole slaw, potatis klyftor,sallad, guacamole och taccosås.

Efterrätt:

Cheesecake med färska jordgubbar. Super nice.
Läppade lite på ett vin som Amanda hade med sig:

Super gott.

Tack för igår Jenny!
Nu blir det plugg och tvättning.

Av Alexandra - 26 oktober 2013 11:59

Om 4 timmar går jag gosa med mina små hjärtan

Av Alexandra - 25 oktober 2013 03:36

Halkbanan gick bra idag och likaså omkörningslektionen. Men hann knappt sätta mig på teori delen innan allt började göra ont.
Vaknade i går natt och fick fruktansvärda smärtor i sidan av ryggen och nedre delen av magen.
FANTASTISKT!
En ordentlig urinvägsinfektion och förmodligen nån liten sten med. Den som gör att det gör så jävla ont. Fruktansvärd smärta. Men nu är medecineringen igång och då vi inte vill röntga pga bubblan så hoppas vi att kroppen tar hand om det själv. Om inte blir det en härlig tripp till ryhov på tisdag.
Jippie... Varför ska nått va enkelt och gå lite smidigt?

Av Alexandra - 24 oktober 2013 11:14

Har inte spytt på ett bra tag, men kroppen kallsvettas och hjärtat bankar på.
Hade det varit jobb dag hade det varit fortsatt sjukskrivning!
Men nu är det dags för halkbana!

Av Alexandra - 24 oktober 2013 10:03

Har inte spytt på ett bra tag, men kroppen kallsvettas och hjärtat bankar på.
Hade det varit jobb dag hade det varit fortsatt sjukskrivning!
Men nu är det dags för halkbana!

F*N

Av Alexandra - 23 oktober 2013 10:53

Det här är inte sant, HELVETE va det första jag tänkte igår kväll när jag fick kramp i magen och låg över toan. INTE NU!! Jag har ju halkbana på torsdag.....

Detta bara måste bli bra till i morgon bitti !!!!

Ovido - Quiz & Flashcards