Alla inlägg under juli 2014

Av Alexandra - 30 juli 2014 21:27

Det finns två ställen som är hemma för mig (förutom hemma på Rosenlund) och det är Ungern och här just här där jag är nu... I Lysekil.
När man åker på färjan så får jag alltid en så härlig känsla i kroppen.

Nu mår vi bra .

Av Alexandra - 29 juli 2014 10:56

Vilken kväll det blev!!

Av Alexandra - 28 juli 2014 20:51

Nu har jag det bra!!

Av Alexandra - 27 juli 2014 23:13

Goda körsbär.

I går va vi i Falköping och hälsade på Niklas mormor! Elin va så varm så vi fick svalka henne lite

Av Alexandra - 27 juli 2014 22:15

att erkänna men

ÄNTLIGEN ÄR NYA GEORDIE SHORE HÄR!!!!!

Det firar jag med ett glas rosé!

Av Alexandra - 26 juli 2014 09:01

Fyra dagar kvar till Lysekil!

Idag blir det en sväng till Falköping till Niklas mormor för att hälsa på.
Den blir det förhoppningsvis ut till mina föräldrar en sväng i kväll. Längtar ju efter all information man kan få nu....

Av Alexandra - 26 juli 2014 00:29

Är nyss hemkommen och har precis krupit ner i sängen. I kväll har vi umgåtts med Angelika, Peter och Cordelia.
God mat serverades det hemma hos dom (två hus bort), efteråt tog vi hissen ner till parken. Dukade upp ett bord, med dryck och snacks och fortsatte kvällen där.

Elin och Cordelia

Tre dagar skiljer det på dessa sötnosar.

Av Alexandra - 25 juli 2014 16:01

Jag blir galen!!! Hur kan 6 nappar bara försvinna?

Skaffa en nappskål kanske???!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards