Alla inlägg den 25 juli 2014

Av Alexandra - 25 juli 2014 16:01

Jag blir galen!!! Hur kan 6 nappar bara försvinna?

Skaffa en nappskål kanske???!!!!

Av Alexandra - 25 juli 2014 08:19

Nu blir det mycket träning på bloggen. Kanske inte jätte roligt för dig att läsa, men det händer inte så mycket annat nu.
Igår va vi ute ( jag och Mariam) igen. Jag va helt inställd på att slå tiden sem dagen innan. När vi kom igång så kände jag att jag hade riktigt ont i mina höfter och kroppen sa till mig att ta det lugnt. Det va skönt, tog oss runt de vanliga två varven på 59 minuter. Jag blev ansträngd, men inte helt slut. Idag blir det att göra lite övningar hemma.

I kväll är vi bortbjudna till grannarna Angelica, Peter & Cordelia. Ska bli trevligt, men innan dess är det massa som ska hinnas med.

Ovido - Quiz & Flashcards