Alla inlägg under oktober 2014

Av Alexandra - 30 oktober 2014 22:46

Jag har sån ångest nu. Min axel har fuckat ur....har inte kunnat sova ordentligt sen natten mellan måndag och tisdag. Fick en tid idag hos sjukgymnasten. Efter 40 minuters helvetes undersökning (ont så tårarna sprutade) så togs beslutet att ta en kortison spruta, en bedövningspruta (för att ta bort den värsta smärtan under några timmar) och smärtstillande, handen i mitella och så lite ansträngning, belastning och rörlighet för axeln ända fram tills måndag.

Alltså.....

Inget bärande på Elin. Det är ju omöjligt. Ok Elin har världens bästa pappa som mer än gärna bär omkring på henne. Men känns sjukt jobbigt för mig.
Jag har min vinkluns på lördag med 3 rätters meny. Vilket innebär kökstjänst i ett dygn. Så det får bli en lite smidigare meny än jag planerat. Gästerna får ta hand om sin egen disk ( tur det finns diskmaskin) vilket inte känns jätte proffsigt (hoppas på förståelse).

Fått tacka nej till halloween kvällen syrran och brorsan m familj i morgon kväll. Känns jäkligt tråkigt, men känner att jag måste ha ALLA krafter tills på lördag.
IT goes on and on and on and on....

Väldigt mycket tycka synd om mig själv inlägg....

Fick ett sms av min kära Lisa fisa som frågade om vi skulle ställa in, hälsan måste gå före!!

Mitt svar var:
Min hälsa behöver en vinkluns!

Men sjukt tråkig att inte kunna göra sig riktigt fin.....

Så nu har jag klagat färdigt. Nu biter vi ihop Och kör!

Av Alexandra - 28 oktober 2014 22:54

Gonatt!!!!

Av Alexandra - 27 oktober 2014 22:44

Suddig bild, men så charmig. Elin älskar sitta i sin leksakslåda och ha pappa till att springa runt med henne på mattan runt hela lägenheten.

Dom där två somnar gärna i soffan tillsammans.

Göteborgs häng, och om ca 6 veckor kommer det en liten kusin här.

Elin tränar att gå med den nya köra gå vagnen som inhandlades i söndags.

Mina sjukt snygga lyktos från living and room (som kommer hit i morgon) ÄLSKAR dom. Måste bog köpa ett set till!

Lunch dejt med familjer Axmer idag på Rosegarden. Och oj oj oj vilken lunch.... REKOMENDERAR verkligen.

Tittut och kojlek med pappa.

Mamman helt slut efter ett hårt pass på BF:en crosstrainern.


Dags att sova, i morgon fortsätter den sista upp packningen och den sista städningen och rensningen!

Av Alexandra - 27 oktober 2014 20:45

Lånad bild av bonnierförlag

Jag ÄLSKAR Kepler böckerna!!!!

Hur kan jag Ha missat denna releasen???

Ska genast inskaffas. Kanske får ställa in living and room kvällen i morgon och bara sitta hemma, gömma mig under en go filt, äta lite mörk choklad, smutta på ett glas rött och bara LÄSA LÄSA LÄSA!!!

Av Alexandra - 27 oktober 2014 17:32

Hålla Elin vaken till 19.........

Känns ganska omöjligt just nu

Av Alexandra - 27 oktober 2014 07:43

Babblarna.....

Av Alexandra - 24 oktober 2014 14:14

Göteborg here we come!

Av Alexandra - 22 oktober 2014 16:29

Ovido - Quiz & Flashcards