Alla inlägg den 7 juli 2014

Av Alexandra - 7 juli 2014 22:20

Efter vårt mysiga strand häng idag åkte vi hem och åt, duschade och vilade lite. Sen bar det av till svärmor och tor som varit borta och seglat i Kroatien. Bruna och fräscha va dom båda två. Som pepparkakor.
Elin fick lite presenter..

Den sötaste apan jag någonsin sett. Och så mjuk och go. Elin började genast krama och "pussa" den.

Och en jätte söt klänning som en liten seglar flicka.
Tack så mycket.

Av Alexandra - 7 juli 2014 13:06

Japp jag har doppat mig!!!

Av Alexandra - 7 juli 2014 09:27

Ja hörrni..... Va varmt det är idag. Önskar jag vore nere i Ungern nu. Av många olika anledningar.
Vad hittar man på nu i värmen med Elin? Åka och bada känns inte som nån vidare ide, gå på stan orkar man inte... Kanske ska övertala mannen min att vi ska åka och köpa det där soltältet till Elin. Kanske en sväng till leleryds kiosken? Inte för att jag behöver proppa i mig nån glass direkt. Baaaaaahhhh..... Hur som helst så ska vi kanske börja med lite frukost nu.

Ovido - Quiz & Flashcards