Alla inlägg den 6 juli 2014

Av Alexandra - 6 juli 2014 22:32

Oj oj oj!
Efter ett fiasko idag på förmiddagen med tårtan så lyckades jag fixa ihop en tårta och Niklas köpte två brownies längder som jag pimpade till.

Efter mitt psykbryt idag på tårtan smet Niklas iväg. Han sa bara kommer snart. Han kom hem med nybakat frallor och fina rosor till mig.

Tack älskling.

Kalaset blev super bra! Fick ett smyckesträd som jag spånat på ett tag. Tack morbrors fru Jenny som snappade upp det.

Förutom blommorna fick jag massa A6 checkar, presentkort på Ikea och en bok.
Tack så mycket alla!

Av Alexandra - 6 juli 2014 10:11

Död åt alla jävla marängtårtor i HELA världen!!! BAaaaaaaaaaaaaaaaaaaH... Kan nån trolla fram en tårta till mig?

FAN!!!!

Av Alexandra - 6 juli 2014 07:56

Är man iväg på trevligheter istället när man ska baka tårta en lördagkväll så får man snällt stiga upp kl.07 och börja baka.

Tur att jag har världens bästa väckarklocka .

Ovido - Quiz & Flashcards