Alla inlägg den 11 juli 2014

Av Alexandra - 11 juli 2014 00:40

Dagen spenderades på stranden. Hade förberett lite "lunch" i form av tunnbrödsrullar med spenat ost och skinka. Mums!

Söta underbara unge!!!
Vid 14:30 bar det av hemåt för att duscha och göra sig fin för kvällen. Det va längesen jag gjorde mig ordentligt iordning med smink och plattning av hår. Men herregud va tipp topp man känner sig när man lägger de där extra minuterna på sig själv. Och Lill hönan sov ju som en stock så man får passa på.

Vi gick upp till Niklas mamma Helen som skulle passa Elin. Tor körde ner oss till stan. Och vi fick ett bidrag till maten av dom så vi unnade oss att dela på en förrätt. Tanken va att vi skulle delat på en efterrätt med, men vi blev alldeles för mätta.

Till förrätt delade vi på ev liten snacks korg. Med aioli, salsa, 2 chrispy chocken vings, 2 mozzarella sticks och två färskostfylld jalapenos. Super gott.

Huvudrätt blev whiskey biff för min del och kyckling för Niklas. Niklas kyckling va ganska torr och min biff va mer åt Well Done än medium som jag önskat. Lite synd att vi inte riktigt blev nöjda. Nästa gång blir det vin o tapas istället.

Bär vi va fördiga så va det 30 minuter kvar till bion började. Vi gick på 22 jump street.

Så vi passade på att njuta lite i solens strålar istället.

Ovido - Quiz & Flashcards