Alla inlägg under november 2014

Av Alexandra - 25 november 2014 01:01

Har haft så händelserik helg. Fest, julmarknad mm men tiden räcker inte till.......
Och mer lär det inte bli för Om 5 timmar ringer min klocka!
Ska jobba tisdag - torsdag. Hela långa dagar!!!!!

Gonatt

Av Alexandra - 20 november 2014 23:50

Strax efter tio mötte jag och Elin upp Angelica (med C ;) och Cordelia. En promenad ner till A6. Vi passade på att shoppa lite mesans hulliganerna sov snällt i sina vagnar.

Lunch på Ikea (efter att ha fått vänta en EVIGHET på bord).

Sen blev det lite lek med

Elin körde wrestling med en gosedjurs hund. Helt ärligt vet jag inte vem som vann.

Elin somnade gott och lätt i tid.
VKnade dock till och bestämde sig för att vara med i mammas och pappas kvällsmål framför tv:n. Hon fick till sist en egen skål med brödbitar efter att hon blivit förbannad över att hon inte fick som mammas stekt ägg macka.

Av Alexandra - 19 november 2014 23:29

Morgonen började väldigt bra. Jag och Elin låg kvar i sängen och jag blev överöst mer Kramar, pussar ovh gos med Elin.

Mamma ringde, hon hade ärenden i stan och fick 30 minuter över och kom hit på en kaffe.

Rensade ur Elins garderob. Det har varit kaos där länge nu. Jag har en tendens att rota runt efter kläder och sen lämna det så. Min älskade pedantiska pojkvän har tjatat på mig i flera veckor att vi borde nog göra iordning där. Sagt och gjort. Tog en paus mitt i och följde med på promenix m grannen.

Cordelia sov fint i sin vagn....Elin som varit glad hela dagen slutade med det och gnällde, och självklart hade jag glömt hennes tutte hemma. Ringde Niklas och han fick slänga sig på vespan och köra i kapp oss.
Jag glömmer ofta nappen. Blir väldigt irriterad på mig själv. Men Eöin använder den knappt. Hon vill ha den när hon är trött och ska sova. Och tydligen nu när vi ska åka vagn. Ska följa tipset jag fick av Angelika och hänga en i vagnen. Så finns den alltid med.

Hem och fortsätta med garderoben , följa med till badet och kika på Ebbas simskola, hem fortsätta med garderoben mesans Niklas åkte och handla till Greys kvällen. Elin hjälpte (stjälpte) mig med garderob rensningen.

Det låg kläder i HELA lägenheten.

Nu är det godnatt!!!

Av Alexandra - 19 november 2014 11:16

Nu är det bestämt. 16 Mars börjar jag jobba. Lite blandade känslor inför detta.

Av Alexandra - 18 november 2014 17:13

Gnällig Elin på fm och lunch.....

En 1,5 timmer promenad men Angelika , Cordelia och blackie gjorde susen och hon har varit på topp humör sen dess.

Gjorde röd curry kyckling (mums) och strax blir det Nintendo Wii kväll med Lisa, Tina och Helena. LÄNGTAR!

Knas unge!

Av Alexandra - 14 november 2014 20:56

Lika länge inne som ute idag. Älskade lilla sötnos

Dagen till ära har Elin tränat på att gå.
Två steg fram kommer hon och sen slänger hon sig. Jag har försökt leka lite men hon är så envis.

Av Alexandra - 13 november 2014 23:52

Presentation


Mitt liv här och nu.
Välkommen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards