Alla inlägg den 3 oktober 2013

Av Alexandra - 3 oktober 2013 05:44

Det blev hemma. Så nu är det jag, mina raggisar, lambi servetter, varm filt, min nya underbara kofta (som jag bara måste ha fler av!) lite yoghurt, en stor kopp ingefärs te med massa massa honung och nannie som får duga tills Niklas går upp. Då blir det säng läge hela förmiddagen.

Av Alexandra - 3 oktober 2013 05:07

Jag hatar förkylningar. Trodde min topp va i söndags, men icke.... Min topp är nu. Jag har inte tid att vara sjuk! Varit vaken sen fyra och kan fortfarande inte bestämma mig om jag ska hå till jobbet eller inte. Borde inte, men jag kanske känner mig bättre framåt dagen så då är det ju dumt att stanna hemma!
Åååååhhhh.... Det här dåliga samvetet att va hemma sjuk är ju bara för jobbigt!
Fanta!

Ovido - Quiz & Flashcards