Alla inlägg den 8 oktober 2013

Av Alexandra - 8 oktober 2013 22:43

Fick spendera kvällen med dessa godingar

Oliver lekte lite fotograf

Goooooooos

Man kan ALDRIG få för många pussar. Än så länge är han generös

Tina lagade en super god .... Hmm kommer inte ihåg va den hette.. Men gottigt. Tina skicka över receptet tack <3

Det enda negativa med kvällen var att jag fet loosa i face 10.

Nu tar jag min inhalator och hoppas på en god natts sömn... ÄNTLIGEN

Puss

Av Alexandra - 8 oktober 2013 16:24

Det förklarar varför jag mått skit vissa dagar och andra har det varit okej. Nätterna har alla de senaste två veckorna varit för jävliga.
Doktorns order va medicin som vidgar luftrören.
Det blev mycket bättre nästan direkt. Gick ner till bussen nu, det är en10 minuters lugn promenad. Ska ut till syrran en sväng. Saknar mina gryn så mycket och när detta inte va smittsamt så passar jag på att träffas :D
Men blev helt slut och andfådd av den lilla promenaden. Men snart är jag där <3

Här kommer en bild på mina nya gardiner

Vågade knappt.... Orange är nått som inte förknippas med mig direkt. Men ville ha något som gav köket en liten färgklick. Och jaaaa.... Jag är faktiskt jätte nöjd.
Det ska dit en svart brun lampa i morgon med.
Va tycker ni? För vågat?

Ovido - Quiz & Flashcards