Alla inlägg den 18 oktober 2013

Av Alexandra - 18 oktober 2013 10:34

Alla borde ha en lika go Eva på sitt jobb som jag har !

Hon gör en lite extra glad idag.

Av Alexandra - 18 oktober 2013 08:51

Vilket härligt höst väder. Det blåser kallt kallt och löv över allt på hela trottoarerna.

Det fick bli vinterjackan. Är helt förvånad att jag fortfarande får på mig den. Men köpte den efter operationerna förra året. Så inte konstigt att det fanns mag utrymme.

Kan inte fatta att det har gått ett år. Sen första operationen, den andra gjordes i november. Jag vet inte riktigt varför jag fick en klump i bröstet nu och mina ögon tåras. Det va en smärtsam tid helt enkelt. Kommer aldrig glömma kvällarna och nätterna hemma som jag skrek av smärta igenom.
Neeee... Usch... Sluta tänka.
Jobb till halv fem, sen knacka på i syrrans nya lya.

Puss och trevlig helg på er

Ovido - Quiz & Flashcards