Alla inlägg den 11 oktober 2013

Av Alexandra - 11 oktober 2013 09:33

Bokad! Och jag fick utmärkelsen bästa körning i går på Körskolan.

I går efter jobbet så möttes jag och Niklas upp på dejt. Ja visst kallas det så, fastän man snart ska ha barn i hop och varit sambo i några år. Vi dejtar. Jensens blev det. Niklas åt hamburgare och jag åt en god köttbit.

Sen sprang jag i väg på körlektionen.
Efter det möttes vi upp igen. Gick genom staden hand i hand, kilade på glasögon och hittade denna AS snygga skötväska. Vill ha Vill ha vill ha. Dock lite dyr... 1400 kronor. Sen vill jag ha den i svart.

Sååå läcker....

Eftersom mitt kök nu går i oranga toner så försökte vi hitta lite ljus till mina ljusstakar och lite annat smått och gått.... Det enda som fanns va stora blockljus.
Tills vi skulle åka hem, då gick vi förbi detta skyltfönstret

Och självklart hade den affären precis stängt..
Baaaaaah......

Av Alexandra - 11 oktober 2013 07:00

Jag har så många saker jag vill skriva om, som har hänt det senaste. Men dygnets timmar räcker helt enkelt inte till.

Men... I onsdags va det ÄNTLIGEN premiär Greys och dubbel avsnitt. Detta firades hemma hos mig med syrran och Jenny. Ååhhh vad jag har saknat våra onsdagar.

Jag grillade två olika sorters surdegsbröd. Den ena va det senapsmör skinka mozzarella och ruccula.
Den andra var det pesto, ruccula, Parma och mozzarella.
Till detta serverades en grönsallad med aioli och fransk vitlöksdressing.
Mums.

Ovido - Quiz & Flashcards