Alla inlägg den 6 januari 2014

Av Alexandra - 6 januari 2014 03:02

Nu står bubblans saker på plats. Vi har fått möblera om hela sovrummet gör att få plats, men det blev bra tillsist.

Men nu så står den så fint här bredvid mig. Både jag och Niklas tycker att det känns spännande och skrämmande alltihop. Men nu längtar vi.
Har lagt i mera fina kläder som bubblan fått av Lisa fisa i h*ns låda. Åååhhhhh allt är så sött och fint..

Tack Lisa... Jag är sååååå tacksam.

I morgon är det de sista grejerna till bubblan som ska inhandlas, en skötbädd, spjälsängsskydd och förhoppningsvis ett skåp till toan som vi kan ha över tvättmaskinen med böjer osv.

Köpte faktiskt ett paket blöjor idag, och våtservetter.
Det blev libros märke. Har bara erfarenhet från jobbet när det gäller blöjor och upplever då att libros helt klart är bättre än de andra märkena. Vad tycker ni? Eller är det nått annat märke som är bäst när barnen är så små?

Neeee.... Dags att försöka få några timmars sömn, tänk att ha gått i från att sova halva dygnet till att bara va vaken nästan hela dygnet.... Gillade när jag va trött och längtade till sängen hela tiden. Det va en så främmande känsla för mig, men som jag verkligen uppskattade tillsist.

Meeeeeeeeeen...... Måste sova nu!
Gonatt sötisar.

Presentation


Mitt liv här och nu.
Välkommen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards