Alla inlägg den 5 januari 2014

Av Alexandra - 5 januari 2014 23:36

Jag gillar att (när jag inte är gravid) att testa nya recept. Och äntligen har jag fått tummen ur och satt in mina "urklipp".

Har ju ganska många allt om mat och matmagasin hör hemma. Men kan inte med och klippa i dom. Kommer få ha ett helt rum med alla tidningar.

Lite kul att man kan skriva lite tips och idéer bredvid recepten , rätt bra för en som mig som ALDRIG följer recepten helt.

Av Alexandra - 5 januari 2014 10:52

Jag har sovit själv i lägenheten i natt. OCH det händer INTE ofta. Och jag riktigt njuter av det. Va hemma hos syrran igår och kom hem sent... La mig i sängen och kikade på gamla serier, bestämde mg vid fyra snåret att nu va det dags att sova.
Vaknade vid tio gjorde frukost som jag åt i SÄNGEN. Hade Niklas sett det hade han fått ett spel och kännt "smulor" i hela sängen sen.

Har inte uppdaterat på ett tag, vilket jag faktiskt fått skäll för, och det känns ju trevligt att ni läser min blogg. Jul och nyår har varit bra men mycket oroande, speciellt för min sambos del. Hans mamma har cancer och genomgick en stor operation och har spenderat julen uppe i Linköping. Men har fått komma hem nu då op lyckades bra. Annars har det varit bra.. Mycket familj,släkt, klappar och kramar.

Hemmagjorda apelsincrisp tryfflar.

En selfie på bubblan. Blir bara större och större. Det är svårt att sova och bekvämt.... Va är det? Men nu är bubblan snart välkommen ut!

Min lille zigge limpa...

Igår tog vi hem bubblans grejer. Och Niklas försökte lista ut hur vår barnvagn fungerar. Efter ca 30 minuter och en hel del svordomar lyckades vi ta bort liggkorgen, och kände oss lite dumma.... Oj va det så lätt?? Haha...tur vi stängde in oss i garaget, då inga grannar såg oss.

Nee om nån timme ringer Niklas och vill att jag ska hämta honom, dags att trycka igång kaffebryggaren och trycka ner en rostemacka till.

Mums

Presentation


Mitt liv här och nu.
Välkommen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards