Alla inlägg under juni 2014

Av Alexandra - 12 juni 2014 23:19

Nu är allt städat och klart i lägenheten. Tack mamma å Syster för städ hjälpen och tack Bror å Jenny och Ebba för att ni tog väl hand om Elin.

Så för två timmar sen innan jag stängde dörren och låste den för sista gången tog jag ett djupt andetag och sa Bye bye lägenheten..... Jag tycker om dig , jag har många fina minnen här ( bl.a Min å Niklas första dejt) , MEN jag kommer inte att sakna dig.

Såååå bye bye Huskvarna söder och HELLOOO Jönköping Rosenlund!!

Av Alexandra - 11 juni 2014 23:28

Idag har vi tränat på att sitta i stol.

Det va lite svårt men väldigt roligt. I morgon får Niklas skruva ihop Elins tripp trapp stol.

Dags att krypa till kojs! I morgon blir det rabarberpaj bak, testa nya plätthjärnet få iordning köket och hallen och senare på em. Blir det att städa ur gamla lägenheten!!

Av Alexandra - 10 juni 2014 20:58

Rabarber rabarber rabarber hela dan!

Gott gott gott!!!!
Tack Tina för hjälp och för rabarber. Inte lätt nu när man fått mer smak för det.

I morgon är det sista dagen hantverkarna är här och OJOJOJ va skönt det ska bli att få iordning här hemma.

Jag gillar verkligen detta området. Och visst är det grymt bra att ha en park utanför. Jag, Niklas å Elin åkteoch köpte varsin smoothie tog ut en filt och njöt i den lilla trädgården. Lovely!!!

Av Alexandra - 9 juni 2014 17:47

Skönt när dom är lätt roade!

Dop

Av Alexandra - 9 juni 2014 00:30

Idag döptes Elin.

Tack ALLA för att ni kom och för alla bra presenter vi fick! Vi är verkligen super nöjda med allt.
Och tack ALLA som på ett eller annat sätt ställt upp på flytten.
Ett litet extra tack till Elins Mormor och farmor, utan er hade inte den helgen gått ihop!

Presentation


Mitt liv här och nu.
Välkommen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards