Alla inlägg den 18 juni 2014

Av Alexandra - 18 juni 2014 18:33

Jag är helt sjukt trött.... Skulle kunna somna om jag bara blundade mer än en sekund nu! När vi kom hem från BVC (allt gick bra!) dov Elin i sin vagn och jag ställde mig och lagade mat. När vi va klara skulle jag smyga om i sovrummet och vila lite. Hinner inte mer än sätta mig i sängen innan jag hör att Elin ligger vaken och jollrade.... Ingen vila här inte.....

Av Alexandra - 18 juni 2014 11:18

På min balkong!

Tack mamma. Förhoppningsvis ska det bli röd stark paprika, vit ungersk paprika och tomater på min balkong. Om inte jag glömmer att vattna eller Niklas vattnar ihjäl dom. Ska göra vårt bästa för att det ska kunna bli skörd och vackra färger på balkongen.

Jag passade på att titta i tidningar och njuta av solens strålar medans Elin sov. Tuttade till henne nu då jag tyckte jag hörde lite skratt....

Japp... Tänk att vakna och va så glad. Jag hoppad att du alltid kommer vara lila glad, att ingen någonsin kan ta det ifrån dig.

Nu blir det lite kramar och pussar, sen blir det en minigolf runda och BVC besök.

Presentation


Mitt liv här och nu.
Välkommen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards