Alla inlägg den 23 juni 2014

Av Alexandra - 23 juni 2014 12:45

Mariam slog en pling igår kväll och drog med mig ut på en drink.

Vi började med att ta ett glas vin hemma hos mig och finslipade oss själva lite.

Vi gick ner längst stranden till twin

Varsin capprinha blev det. Vi disskuterade längst med vägen om det va mojito eller capprinha som vi skulle ta. Hade aldrig smakat capprinha, så valet föll på det. Och jag blev inte besviken.

Tack underbara du för att du alltid finns här för mig och för att du är bäst. Love love love You!!!

Av Alexandra - 23 juni 2014 10:49

Vilken kanon dag jag hade igår!

Helen å tor kom på middag. Jag fått en fin micro och ett par super vackra blommor

Av Niklas och Elin fick jag massa (förutom en skön sovmorgon) röda rosor och ett par Nike walking skor. Riktigt bra. Tidigare i veckan fick jag en gungstol och A6 checkar av mamma å pappa. Har köpt en urläcker tunn kofta med svart spets på ryggen. Vi får se vad resten av checkarna går till.

På kvällen kom Mariam på lite besök och lurade ut mig på lite bus.... Men det kommer i nästa inlägg.

Presentation


Mitt liv här och nu.
Välkommen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards