Alla inlägg under juni 2014

Av Alexandra - 17 juni 2014 00:03

Vi har kommit en bra bit på vägen!

Det får duga!

Gonatt

Av Alexandra - 16 juni 2014 19:07

Testar sitta lite

Super roligt!!

Av Alexandra - 16 juni 2014 09:15

Få iordning Elins rum

Av Alexandra - 15 juni 2014 23:21

UNDERBARA UNGE

Idag har vi firat Tyra som fyllde ett idag! Helt sanslöst va tiden går fort!

Tårta va mumsigt.

Kusinerna

Ebba och Elin

Pappa och Elin läser bok.

När vi tillsist fick Elin att somna så passade vi på att få in alla mina och Niklas kläder i garderoben. Det va det vi orkade med idag. Nu ligger Niklas och har stendäckad bredvid mig i soffan.

Jag är med rätt trött så nu blir det sängen. I morgon MÅSTE vi bli klara i lägenheten för på tisdag kommer Anneli, Helena och Tina med alla sina småttingar och på kvällen kommer mamma, pappa och kanske farmor på kalas, fyller ju 29 om en vecka!

Av Alexandra - 14 juni 2014 22:21

Skojade till chokladbolls baket idag....

Får se om det går hem hos barnen som kommer hit på tisdag!

Av Alexandra - 14 juni 2014 20:53

Som sagt i dag är det fyra månader sen vår lilla höna föddes. Tiden går alldeles för snabbt, men samtidigt är det så roligt att se hennes utveckling.

Nu är det dags för smakportioner, och självklart hade vi inhandlat lite gröt. Har längtat efter denna stund då det brukar bli rätt roliga reaktioner (enligt alla andra små barns föräldrar). Så vi va redo och filmade och tig bilder med kameran.

Nån större reaktion blev det inte... Hon gillade gröten, det som jag lyckades få in i munnen kom inte ut i alla fall. Fast det ser ut så på bilderna (dum sked) Och hon skrattade mest.

Underbara unge!!

Av Alexandra - 14 juni 2014 09:43

Lilla älskling på din fyra månaders dag!!

Av Alexandra - 13 juni 2014 15:46

Idag bjöd svärmor ner oss till East End i hva för lite lunch. Där träffade vi upp Jonas med.

Jag tog en sushi tallrik . Och tyckte den va super god! De andra beställde en skomakar lunch... Jag va den enda som va nöjd. Jonas tyckte att bara för det heter skomakarlunch behöver det inte va sulor i.

Tack kära svärmor!

Nu bär det strax iväg för att fira min kusin Julia som tar studenten idag .

Presentation


Mitt liv här och nu.
Välkommen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards