Alla inlägg den 26 juni 2014

Av Alexandra - 26 juni 2014 14:45

Idag har vi hunnit med en hel del. Och klockan är bara halv tre. Vi vaknade vid sju tiden och låg och slö glo på tv.

Oliver passade på att kramas med Elin lite. Efter det fixade vi frukost. Oliver ville se en film, så det fick han medans Niklas gav Elin gröt och jag diskade upp ett berg av disk. Känns som det enda jag gör nu är att diska diska diska. Sen åkte vi upp till ryhov och fikade med Tyra och Tina. Stackars lilla tjej som behöver göra detta. Men förhoppningsvis ser allt bra ut och så slipper man massa mer.

Det märktes att det va spring i benen för Oliver. När vi kom hem packade vi ner Elin i vagnen och gick till lekparken. Jag satt fast över allt och det fanns fienden överallt så fick ropa på Captain America hela tiden.

Sen kom Spider-Man fram och slängde sig i alla spindelnät. Nu är vi helt slut och vilar ut i soffan.

Presentation


Mitt liv här och nu.
Välkommen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards