Alla inlägg den 11 augusti 2014

Av Alexandra - 11 augusti 2014 22:53

Idag tipsade Angelika mig om en sida på nätet med söta/häftiga barn kläder. Laddade ner deras app ZARA och kikade lite och ojojoj inte bra för plånboken. Hittade MASSA som jag vill köpa till Elin.

Men då budgeten är tajt så får jag hålla i pengarna lite. Ska ju till Ullared, Elin ska börja Babysim och om 6 veckor drar vi på semester en vecka till Ungern. Så ska välja två plagg eller kanske tre.

Vilka tycker ni? Hjälp mig, jag har beslutsångest!!!

Av Alexandra - 11 augusti 2014 19:57

I dag ringde dom från Jss och sa att vi fått plats i en ny grupp på babysim. Dom fyra första grupperna stod vi i reserv på, men idag ringde som och sa att dom satt in två grupper till. Så på Torsdag klockan 12:40 ska vi va färdiga för att hoppa i vattnet med vår lilla Donna. Tycker dock att 995 kr är väldigt dyrt för tio gånger... Men det får det vara värt. Åååhh ska bli så kul!

Vid halv sex tiden traskade jag och Angelika ner med våra små till vätterstranden. Vi stannade till i lekparken och testade gunga kinagungan.

När Elin började sutta på cordelias hatt va det dags att ge lite kvällsmat.

Om 1 h börjar nya avsnitten av criminal minds...

Av Alexandra - 11 augusti 2014 12:13

Helt otroligt vad denna lilla hönan kan.

Hon åt sin HELA burk mat idag.
Hon satt själv i 7 sekunder
I går tog hon sig från mage och satte sig själv. Hade inte hennes farfar varit med och sett så hade vi trott att vi sett i syne.

Min lilla tjej.

Presentation


Mitt liv här och nu.
Välkommen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards