Alla inlägg den 8 augusti 2014

Av Alexandra - 8 augusti 2014 20:55

När man är på kalas i Hundshult

Av Alexandra - 8 augusti 2014 15:21

Vid strax efter tio idag tog jag och Angelica våra små och traskade ner mot stan för ett besök på Honeycomb. Fyllde varsin "kopp" med gott och traskade vidare ut på bryggan och mumsade.

I min va det honung, choklad och vanilj yoghurt toppat med blåbär, jordgubbar melon och nötkross. Super gott. Lite väl dyrt, men ska det va mumsigt så kan det kosta :).

Förstod när vi satt där att det va nått jippo i stan. Hade inte den blekaste aning om det. Så vi traskade bort och kikade vid Rådhusparken. Det flesta vi möts av är massa mat stånd och delikatesser från Italien. I första ståndet va det grillad mat och det såg så gott ut så vi va tvungna att testa. Jag tog en grillad chiabatta (romana) med stekt rödlök och grillad karré, toppade det. hela med BBQ sås och majjo. Angelica tog en grillad chiabatta (milano) med korv och gorgonzolakräm. Förutom att brödet va alldeles för torrt så va det super gott.
Mummakaddemumma!

Sen bar det av hemmåt. När vi kommit halvvägs började det spö regna. Så kom hem dyngsur men nöjd.

Nu blir det att göra sig kalas fin, åka och köpa present, tanka bilen för att sedan åka och fira Jenny som fyllt 31 år GAMMAL.

Presentation


Mitt liv här och nu.
Välkommen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards