Alla inlägg den 10 augusti 2014

Av Alexandra - 10 augusti 2014 15:28

I dag fyller syrran 28 år. Hon fick fira sin födelsedag med jobb. Så vi bestämde oss för att åka ner och fira henne lite.

Vi firade till det lite extra (jag å Niklas) medans Martina fick jobba.

Varsin räkmacka fick det bli en kaffe latte och så delade vi på en Kärleksmums.

Niklas och Elin blev trötta och behövde åka hem och sova lite nu. Själv ska jag passa på att läsa.

Av Alexandra - 10 augusti 2014 10:09

Älskade lilla syster som fyller 28 år idag.

Älskar dig kära syster och bästa vän.

Av Alexandra - 10 augusti 2014 00:50

Köpte dessa idag.

Laura
Flickan från havet
Carolina Gynning.

Vanessa
Flickan i glaskupan
Carolina Gynning

Har inte hört talas om dom böckerna innan och helt ärligt har jag alltid haft lite svårt för Carolina Gynning. Men när vi va i Lysekil så läste jag baksidan och tyckte att det lät intressant och en bok jag absolut skulle gilla.
Återstår att se. Började läsa innan och ska fortsätta nu.

Återkommer om åsikter.

Av Alexandra - 10 augusti 2014 00:45

Idag har det hänt mycket. Vilket är bra,jag gillar när dagen går i ett. Min kära svärmor vann en en tävling på lilla violens hemsida en sulky åt Elin. Vilket va perfekt då vi är i stort behov av det nu när vi ska flyga ner till
Ungern. Den va jätte fin och alldeles lagom stor. Men tyvärr fanns det ingen sufflet och man kan inte köpa till det. Men den kommer komma bra till användning ändå.

Vi var nere och hämtade den idag. Sen tig vi oss en promenad genom marknaden som va i stan. Mysigt. Stannade till och köpte lite böcker. Tre stycken blev det. Återkommer....

Elin test sitter den nya sulkyn.

Strax efter vi kom hem från stan kom Tyra hit. Tina och Stefan skulle ut på middag och bio. Vi lagade mat, käkade och Sen kom Mariam och drog ut oss på fn promenad.

Elin sov så hon fick stanna hemma med sin pappa. Det började självklart spöregna under promenaden. Det hade inte stört mig det minsta om jag gått själv. Men nu va stackars lilla Tyra med och regnskyddet till Elins vagn läkte rakt igenom på stackars Tyra. Men hon höll god min. De sista tio minuterna blev dock jobbiga och vi va alla dygnsura.

Väl hemma skålade vi (jag och Mariam) i vin och Tyra med välling. Efter lite protester och mys i soffan somnade hon gott. Elin va vaken en stund till och fick va med och snacka lite innan det blev dags även för henne och krypa till kojs.

Mariam gick hem och Tina och Stefan dök upp och vi drack lite kaffe, gick över till ett glas vin och pratade om kvällen och våran kommande resa. Om 6 veckor och två dagar drar vi. Fy fasiken va gott. Strax innan elva åkte familjen Berta/Westerberg hem och jag skulle BARA duscha och sen slänga mig i säng för att sova.gick ju sådär bra. Kom precis ur duschen och ligger i sängen jätte pigg.
Blir att läsa en stund nu och invänta John Blund.

Presentation


Mitt liv här och nu.
Välkommen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards