Alla inlägg under november 2014

Av Alexandra - 8 november 2014 00:15

Älskar mina dagar hemma med dessa två. Elin blir bara busigare och busigare. Favorit sysslorna just nu är att stå själv, gå två steg och sen fritt fall. Och pussas som ni kan se på bilderna.

Av Alexandra - 7 november 2014 22:40

Igår tog jag och Angelika en mamma dejt UTAN barn. Det blev lunch på Rosegarden.

Ok... Ser att det inte ser särskilt aptitligt ut. Men det ÄR så jävla gott.

Mumma mumma! Och skönt att sitta en låååååång stund och bara tjöta och njuta av maten.

Av Alexandra - 2 november 2014 21:05

Bildbomb från vinkluns och uppdaterings bilder på Elin från hennes mormor som va barnvakt.

Lipade som en toka när jag lämnade Elin hos hennes mormor. Vi skulle sova ifrån varandra för första gången och helt ärligt kändes det skit tufft. Inte för att jag trodde att Elin inte skulle ha det bra, för det vet jag att hon skulle. Kan inte riktigt förklara, men det har gått hur bra som helst. Både för Elin och mig.

Dukningen.... Ser inte så fint ut på bilderna, men jag tycker nog att dukningen blev väldigt bra i slutändan.

Förrätt:
Ruccola, utstansad bit av surdegsbröd med getostkräm på, bacon strössel, rostade valnötter och egen gjord sirap. Åååhhh det va så gott!!!

Tebål.... Vi blev bekväma och orkade inte springa och fylla på våra glas. Så Anneli pusslade i hop två sugrör och viola.....

Den tog slut rätt snabbt!!

Efterätt.

Alla tre rätternablev toppenlyckade!!!!

Tack alla för en super trevlig kväll!
Ett extra tack till Lisa och Martina som hjälpte mig massa under kvällen med allt från hårfix till disk och bär hjälp. Min axel är mycket gladare idag .

Presentation


Mitt liv här och nu.
Välkommen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards