Direktlänk till inlägg 2 november 2014

Lyckad vinkluns.

Av Alexandra - 2 november 2014 21:05

Bildbomb från vinkluns och uppdaterings bilder på Elin från hennes mormor som va barnvakt.

Lipade som en toka när jag lämnade Elin hos hennes mormor. Vi skulle sova ifrån varandra för första gången och helt ärligt kändes det skit tufft. Inte för att jag trodde att Elin inte skulle ha det bra, för det vet jag att hon skulle. Kan inte riktigt förklara, men det har gått hur bra som helst. Både för Elin och mig.

Dukningen.... Ser inte så fint ut på bilderna, men jag tycker nog att dukningen blev väldigt bra i slutändan.

Förrätt:
Ruccola, utstansad bit av surdegsbröd med getostkräm på, bacon strössel, rostade valnötter och egen gjord sirap. Åååhhh det va så gott!!!

Tebål.... Vi blev bekväma och orkade inte springa och fylla på våra glas. Så Anneli pusslade i hop två sugrör och viola.....

Den tog slut rätt snabbt!!

Efterätt.

Alla tre rätternablev toppenlyckade!!!!

Tack alla för en super trevlig kväll!
Ett extra tack till Lisa och Martina som hjälpte mig massa under kvällen med allt från hårfix till disk och bär hjälp. Min axel är mycket gladare idag .

 
 
Ingen bild

Tina

2 november 2014 22:35

Tack för en superkväll!!! Men du glömde ju skriva om fin otroligt goda gryta!! Såååå gott!!

Alexandra

2 november 2014 22:53

Jag glömde ju ta bild på den..... Men dem va MUMS

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra - 10 mars 2015 14:40

Byter IGEN!!! Men är sugen påtat testa denna istället. Nouw.com/Alexa Welcome ...

Av Alexandra - 10 mars 2015 14:24

0207877536

Av Alexandra - 10 mars 2015 09:24


idag kommer vi nog inte förflytta oss så mycket. Elin skulle varit på inskolning mellan 8:30-11:30. Jag skulle gått promenad oh fikat med Jenny. Men i natt har vi märkt att Elin inte mått bra. Feber och helt slut. ...

Av Alexandra - 8 mars 2015 20:17

Det är säkerligen inte bara jag som känner att det spritter i hela kroppen av vår känslor. Om exakt en vecka kommer jag ligga i soffan med VRÅÅÅL ångest. Undrar du varför? Jo, i morgon börjar jag min sista vecka hemma mamma ledig. Känns helt frukta...

Av Alexandra - 5 mars 2015 13:04


igår kväll va det greys kväll här. Jag bjöd på en egen version av Food truck macks. Inspirationen till köttet va dock från Tommy Myllimäkis recept. Surdegs baguette Majonäs (självklart hellmans) Sallad Tomater Fläskkarré stent och tunt skuret...

Presentation


Mitt liv här och nu.
Välkommen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards