Alla inlägg den 27 december 2014

Av Alexandra - 27 december 2014 20:59

Som ni redan säkerligen vet så har det varit tufft ett bra tag på nätterna och kvällarna här.
Man har gått på sparlåga, vaknat och gått runt i en bubbla och kännt sig bakfull utan att ha druckit minsta lilla droppe.

Igår hemma hos mamma så bröt jag totalt ihop. Hulkade som ett litet barn av trötthet. Ju närmare klockan närmade sig läggdags för Elin så steg ångesten nått fruktansvärt och tårar forsade ner.

Det är inte mig jag tycker synd om, men för Elin.
Natten till idag har gått ganska bra. Men min mamma tyckte både jag och Niklas behövde få sova. Så nu är E hos dom. Och det är blandade känslor. Vet att hon kommer ha det bra, men ångesten finns här. Men som mamma sa (hon är så klok ;) så kommer vi va utvilade och orka mer pm vi får en natts ordentlig sömn.

Såååå..... Nu blir det film i sängen (den nya Turtles) och sova.

Gonatt. Om jag nu kommer kunna sova utan min lilla söthöna.

Presentation


Mitt liv här och nu.
Välkommen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards