Alla inlägg under april 2014

Av Alexandra - 1 april 2014 00:06

Ligger i sängen och försöker sova. Elin ligger i sin säng och jag älskar att ligga lyssna och somna till hennes andetag.
Men just nu snurrar det alldeles för mycket i huvudet på mig för att jag ska kunna somna, det är mäklar snack, målning av sovrummet, mitt fina nya kök, tapet och färgval till nya lägenheten, elins öron, bilen, trasig tvättmaskin,besiktning, försäljning, nya vårskor. Dop, inbjudningar till dop osv. Listan är oändlig..... Men det ordnar sig. Allt ordnar sig på ett eller annat sätt med tiden.

Men visst har jag köpt fina tulpaner?!?!

Underbart fina. 16 kronor för 10 st på Lidl. Köpte två och visst lär det bli nån mer tripp snart.

I lördags va vi på loppisen på Elmia. Har sett fram emot denna loppisen länge nu. Men som namnet säger så va det verkligen en loppis. Mest skit enligt mig och får skämmas för att jag drog dit Niklas och min stackars svärmor. Det va ett stånd som sålde nya grejer, och varken Niklas eller jag kunde motstå att köpa dessa till Elin.

Guldiga, geopardoch rosa. Önskar att jag kunde ha den självsäkerheten att bära upp likadana! Köpte av samma företag små rosetter som man kam fästa i Elins hår...

Sååååååå sött!!!!

Neeeeh.... Dags att försöka sova.

Presentation


Mitt liv här och nu.
Välkommen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards