Alla inlägg under april 2014

Av Alexandra - 17 april 2014 22:36

Jag sa att jag skulle börja mitt nya liv på måndag va?

Tur att det inte är 50 års kalas varje dag ?

Av Alexandra - 16 april 2014 22:22

Äntligen har hon fått nått sött att sätta på huvudet. Tack Mariam!!!

Alldeles för stor, men det får mormor fixa i morgon!!!

Av Alexandra - 16 april 2014 21:24

Av vadå kanske du undrar... Mitt nya liv svarar jag då. Idag har jag fikat TVÅ gånger.

Detta va andra fikan idag. Första bestod av sockerbulle med vaniljkräm i. Och godis!!!! Jag har gått upp två kilo. Hmmmmmmmpfffff inte bra!!!! Men måndag nästa vecka blir det helt annat. Små portioner och bara gotte på fredag å lördag.

Små började idag och bjöd på sallad på min greys kvällen.

Tråkigt, bilden visar inte riktigt de fina färgerna i salladen. Hahaha, men nu smäckas det med chips och Cola.

Av Alexandra - 16 april 2014 17:20

Förr i tiden va jag emot nästan all halvfabrikat produkter och använde det sällan själv.
Meeeeeen...... Nu.... Även om set inte händer ofta så uppskattar jag det sånna dagar som denna när man har många ärenden och en gnällig bebis.

Sprang in på Willys och köpte kyckling och denna tikka masala såsen. Middagen va klar på 15 minuter och det smakade faktiskt väldigt bra. Lär köpa hem liknande å ha i kylen för att lätt slänga ihop när tiden inte finns.

Elin har blivit en bestämd liten dam. Till exempel har hon bestämt sig för att HATA åka bil. Okej är bara inne på bilfärd 2 som hon skrikit sig igenom. Men man blir inte direkt lugnare av att hon skriker som en bäng. Så efter att ha hämtat hem tapetprover, tankat och handlat va vi helt slut.
Sen har min kära dotter bestämt sig att man bara kan sova PÅ eller JÄTTE nära mamma eller pappa på dagarna. Nätterna sover hon som en ängel i sin egen säng. Och visst är det mysigt att ha henne intill sig eller på, men det funkar inte riktigt flera timmar varje dag.
Men nu lurar vi henne.

Niklas anmäler sig väldigt gärna och ofta att ligga bredvid... Undra varför? Haha brukar oftast bli att jag väcker han efter en timme. Vilket jag ska göra nu, får muta med kaffe och wienerbröd.
Snart är set greys kväll ..... Längtar och i kväll gör Mariam ett gästinhopp!

Av Alexandra - 14 april 2014 13:30

Elin 3 dagar i sin säng

Elin 1 månad

Elin 2 månader

Tänk att två månader har gått så snabbt!

Av Alexandra - 13 april 2014 22:18

Det är så roligt att se elins utveckling och nya upptäckter hon gör varje dag. Skulle fota en bild på Elin i hennes nya mössa som hon fick av min morbror och skicka till han. Och mitt i fotandet så upptäcker Elin sin hand. Och blir jätte fascinerad.

En trött tjej.

Har påskpyntat lite. För första gången sen jag flytta hemifrån. Och självklart går färgerna i rosa och vitt.

Så snart påsk... Undra om jag kommer få något roligt påskägg.

Av Alexandra - 7 april 2014 22:50

Sammanfattar senaste tiden i bilder.

Tjingeling

Presentation


Mitt liv här och nu.
Välkommen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards