Alla inlägg under februari 2014

Aw

Av Alexandra - 7 februari 2014 19:39

Rund som en boll, mätt och glad!!!

Av Alexandra - 7 februari 2014 11:25

Jag ligger fortfarande i sängen och gottar mig. Ska strax upp och göra mig en tunnbrödsmacka och inviga mina nya kaffeglas/koppar. Vet inte riktigt om det kallas kopp eller glas?!?!?!

Då bubblan bestämt sig för att reta gallfeber på mig så blir det AW i eftermiddag på Bonarelli med svärmor.

Va händer i helgen gott folk?

XOXO

Av Alexandra - 6 februari 2014 21:05

Och

Choklad överdragna hasselnötter förtjänar man när man varit duktig och varit på

Sortergården.

Trevlig torsdagskväll på er alla.

Av Alexandra - 6 februari 2014 09:51

Känner inte alls för att gå ur sängen idag.

Men men men...... Upp och hoppa. Låt tyngdlagen ha sin gång.

Av Alexandra - 5 februari 2014 22:46

Ingen bubblan ville ut idag heller.... Så fick bli en tripp till syrran och en kort kort promenix (lite sviter från gårdagens promenix).

Efter promenix och lekparksbesök ( jag va tvungen att få gunga lite) så bjöd Tina på blåbär och hallonpaj. Jag och oliver slängde ihop lite varm choklad med.

Självklart blev det en hel del mys med

I morgon blir det lunch med Stina och Tina.

Av Alexandra - 4 februari 2014 21:15

Idag drog vi ut på lång promenad. Eller 5 km blev det i öxnehagaspåren.

Isigt som tusan va det och vilka UNDERBARA uppförsbackar.

Men hade min stöttepelare med mig som fångade upp mig ett antal gånger. Hade lite choklad som jag mutade med ;)

Fick bli lite varma mackor ist för semla. I morgon blir det långpromenad med systra mi. Eller kanske trycka ut en unge, har inte bestämt mig än......

Av Alexandra - 4 februari 2014 13:31

Strax blir det "hård" träning i öxnehagas backar med älsklingen. Ska nog unna oss varsin semla efter ?

Av Alexandra - 3 februari 2014 20:03

Planka utan planka.....

Hade viljat ha lite mer färg på dushessen... Men men gott va det.

Presentation


Mitt liv här och nu.
Välkommen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards