Alla inlägg den 12 februari 2014

Av Alexandra - 12 februari 2014 11:48

Skötväskan som är lika smart som är snygg."Microfiber" tyget gör att väskan är lätt och enkel att hålla rent och torka av. Väskan har mycket välgenomtänkt design och smarta detaljer som kylväska och skötbädd. Vit inuti, många fickor, skötdynan sitter fast på baksidan, inbyggd
kyl/värmefack.

Stor och rymlig och alldeles perfekt!!!! Tack älskade mamma. Älskar den!

Vi packade ner vad vi tror bubblan kan behöva sina första timmar och dagar i livet.

Vad tror ni??

FLICKA Eller POJKE???

Min kära kära kära Lisa älskade fisa alias hottitotta syr har gjort dessa två uppsättningar med byxor och mössa med och drägglis.

Det är hennes fel att bubblans väska är FULL.... Jag har två "unisex" uppsättningar och en flick och en pojk uppsättning med. Kan ju inte bestämma mig, har alldeles för mycket fint tack vare henne att välja mellan.

Puss på dig snygging!

Presentation


Mitt liv här och nu.
Välkommen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards