Alla inlägg under november 2013

Av Alexandra - 5 november 2013 21:44

Vilken jävla dag det har varit.
Jag känner att jag har vridit in och ut på mig själv för att få allt att gå ihop. Ordnar med skjuts, stressar med tåg, bussar fram och tillbaka.springer från tåget och Hämtar min cykel hemma för att hinna ner till min läkartid för att jag åkt till jobbet innan.
Dubbelkollar alltid tider och ändrar läkartider och buntar i hop allt till en dag så jag tar en semesterdag istället, bara för att det ska funka på jobbet.
Ändå så ifrågasätts man. Är så besviken och ledsen.
Hoppas det blir hemgång snart.

Av Alexandra - 5 november 2013 13:27

Nu vill jag hem!! Känner mig misstrodd.... Blä!

Av Alexandra - 4 november 2013 20:04

Man skulle kunna tro att jag tatuerat in en stor tribal från långt ner på armen änna bak i nacken.

Men ingen fara...
Axeln är bara upptejpad. Äntligen händer det grejer och äntligen har jag fått svar på va felet är.. För att göra en lååång utläggning kort så är axeln utsliten, finns ingen stabilitet eller styrka i den och axeln "tappar" skulderbladet ( därav min orörlighet och att det låser sig).
Det kommer ta låååång lååång låååång tid och många tejpningar. Men.... Förhoppningsvis kommer det bli bättre, så nu är det träning varje dag. Har 6 övningar som jag ska köra 2*5. Målet är 3*30 om typ ett år. Sen kommer det göra ont ont ont.... Kommer bli spännande .
Och förhoppningsvis får jag gå hem snart.

Av Alexandra - 2 november 2013 23:33

Bjuder på lite bilder, hann inte med att ta på alla dock...

Jag och bubblan. Hade en ganska "tung" sminkning så detta fick räcka..

Niklas skulle varit en hårdrockare men då vi inte hittade peruken fick det bli en snabb panik lösning med lös mustasch och cowboyhatt.

Dennis va vampyr, kanske ser mer ut som en zombie på bilden då han lamar sig. Men han va så fin i backslick, löständer, cape, fluga och blek.

Stefan va djävulen

Jenny och Tina va häxor. Lägg mörke till hur "skrämmande" Tina ser ut.

Fredrik hade en fågelmask (jätte läskig faktiskt) , Mikaela en prinsessa, Åsa en bitch och Jocke ett skelett.

Tack för i kväll alla

Presentation


Mitt liv här och nu.
Välkommen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards