Alla inlägg under november 2013

Bra

Av Alexandra - 13 november 2013 10:48

Perfekt test resultat :)

Av Alexandra - 13 november 2013 08:52

Jahopp... Då ligger man här, i ett vilorum på vårdcentralen och drack min "fantastiskt" goda frukost framför en sköterska som tidade mig.
Visst höll jag på och spy, och visst ligger jag här och har en förjävla jobbig halsbränna men trodde det skulle vara mycket värre.

Sköterskan frågade om jag upplevt det jobbigt att inte äta sen sju igår kväll så sa jag nej. Va fasiken, jag brukar inte äta senare än så... Och efter drycken är man ju inte särskilt hungrig direkt. Vi får se vad testet visar.

Fick ställa mig på vågen med. HATAR verkligen det.... 3 kg har jag gått upp sammanlagt. Tyckte det va lite jobbigt, det är ju lite känsligt detta med vikten för mig. Men sköterskan talade om gör mig att för att bebisen väger ca 1,4 kg av dessa tre... Så kändes det bättre.

Sååååå 1 timme å 10 minuter kvar..............

Av Alexandra - 12 november 2013 22:10

Toast med skinka, ost, senap serverades med en sallad, aioli, Cola, kaffe latte och mysigt sällskap...
Underbar avslutning på denna dag.
TACK

Av Alexandra - 12 november 2013 13:19

Det är så tråkigt just nu. All tid läggs på jobbet, pluggande och det sol blir över försöker jag umgås med min familj och Niklas. Men ögonen är ständigt halvt slutna nu det senaste och sömnen är inte långt borta...

Men idag känner jag mig pigg och glad, inte bara för att de gör 2,5 vecka kvar på jobbet och jag räknar ner till två 8 veckors "vila", utan för att idag ska jav träffa Stina. Det blir fika i stan på Johans. Jag ska äta en god toast och till och med unna mig en kaka och latte.... Mums...

I morgon är det sockerbelastningstest som gäller.. Tjohooooo

Av Alexandra - 10 november 2013 19:49

Firade världens bästa pappa idag. Blev ett trisspaket, han vann bara 60 kronor, men som pappa sa vem vet vad nästa lott ger.

Mamma lagade ju självklart middag med. Super gott....


Förrätt va grillad Ciabatta m coleslaw, pulled pork, salladsblad, tomat och rostad lök. Super gott!!!

Kött pörkult, ser kanske inte så aptitligt ut på bilden... Men ni som smakat vet hur gott detta är.

Mys innan mat. Lägg märke till hur Stefan och pappa sitter med benen....

Min lilla brödlev...

Av Alexandra - 9 november 2013 22:19

Idag blev det hembakad pizza... Mumsigt framför så mycket bättre.

Idag har set inte blivit mycket gjort. Är nog fortfarande helt slut efter ullareds resan igår. Och ändå hann jag inte med allt jag ville. Blir nog att åka dit en sväng till med Niklas innan jul och bebis kommer.

Lite påslakan mm till säng och vagn en mysig overall och lite bebis kläder. Känns märkligt att gå och köpa kläder till bubblan. Men snart nu är det nedräkning. Längtar längtar längtar!!!

Av Alexandra - 7 november 2013 20:40

Kolla alltid så det inte ligger en rulle eltejp i ugnen när du ska göra paj!!

17

Av Alexandra - 6 november 2013 17:15

Arbetsdagar kvar.
Sen lång ledigt...

UNDERBART

Presentation


Mitt liv här och nu.
Välkommen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards