Alla inlägg den 21 oktober 2014

Av Alexandra - 21 oktober 2014 20:18

Jag och min crosstrainer!

Är mitt i en härlig och fullspäckad vecka.
Måndag: hjälpte vi till att rensa lite i Niklas farmors lägenhet, hon har flyttat. Eller jag valde mest vad vi kunde tänka oss att ta hem till oss. Det blev lite smått och gott. Och vi fick välja fritt av det som lämnades kvar. Så tack Niklas farmor.

Tisdag: heldag med Ztålis, bakat mjuk pepparkaka och lagat rotmos! Jag älskar ROTMOS. När vi kom hem så ringde jag hem Niklas och svärfar sim var och rensade lägenheten.

Onsdag: då blir det lek dejt med Angelika och Cordelia i parken. Kanske en fika med. Gulashsoppa hos bror m fam och mysa med deras lilla bebbe och Ebba så klart. Greys kväll med!

Torsdag: mammacore och lite lunch hemma hos Aet. Ska bli spännande att kika in deras hus.

Fredag: förhoppningsvis bio med Niklas. Hänger lite på om vi kan få barnvakt.

Lördag: kalas. Stefan fyller (på onsdag)15 (läs 35) så det ska firas.

Söndag: ev middagagäster.

Och nästan varje dag en stund med min blivande bästa vän. Vi är inte riktigt bästisar än jag och min crosstrainer, mer bekanta men det börjar ge med sig!

Presentation


Mitt liv här och nu.
Välkommen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards