Alla inlägg under september 2014

Av Alexandra - 18 september 2014 11:17

Vad det händer mycket på två månader......

Stanna tiden!!!

Av Alexandra - 17 september 2014 14:37

Är man inte riktigt frisk och har en super pigg dotter som bara vill hoppa, klättra, klättra och inte alls ligga stilla i sängen och halv sova så får man ta in leksakerna jämte sängen istället.

Magkatarr och jobbig förkylning. Hurra.

Av Alexandra - 17 september 2014 12:00

Av Alexandra - 16 september 2014 18:00

Mamma sjuk, pappa krasslig och Elin jätte pigg och klättrar överallt och får blåmärken överallt.

Försöker förklara för henne att det är verkligen JÄTTE KUL att du utvecklas och lär dig klättra överallt. MEN när mamma är sjuk är det mycket bättre att du leker på din lekmatta, och sätter henne ner på golvet.
Men.... Hon lyssnar inte, tittar på mig, skrattar och vinkar och börjar om igen.

Av Alexandra - 11 september 2014 08:47

Första natten utan Elin en armslängd ifrån. Det av jobbigt att somna för mig. Elin somnade direkt. Jag var tvungen att gå in och kolla till henne flera gånger. Och tvingade Niklas att gå in och prata lite så VERKLIGEN babyvakten funkar.

Elin sov hela natten i sin säng. Utan att vakna en endaste gång. 06:30 vaknade jag av att Elin låg och jollrade i sin säng. Hämtade henne illa kvickt och vi somnade om i min säng en timma till.

Nu är det dags för lite mamacore.

Av Alexandra - 10 september 2014 23:20

Neeeh.... Mitt mamma hjärta va inte redo för detta....

Det står en gungstol där elins säng stod innan. Inte alls lika mysigt och fint att kolla på jueee....

Denna hänger bredvid min mitt öra... Kommer höra minsta lilla knyst.

Meeeen mitt hjärta blöder. Men hon har vaknat nästan varje kväll så fort man smugit in och lagt sig, och vaknat så fort man gått på toa eller upp för att hämta ett glas vatten. Och än så länge har hon inte vaknat alls...

Nu ska jag somna framför tv:n i sovrummet.

I morgon bitti är det mamma core som gäller.

Av Alexandra - 10 september 2014 19:57

Är nyss hemkommen från Tenhult. Har varit där och färgat mammas hår.
Fick denna fina blombuketten som tack.

Presentation


Mitt liv här och nu.
Välkommen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards