Direktlänk till inlägg 22 maj 2014

Härliga väder stanna...

Av Alexandra - 22 maj 2014 22:47

Helt otroligt vilket härligt väder vi har. Sitter ute på mammas å pappas altan i skrivande stund är klockan 22:35. Jag har ett halvt glad kyld rosé i handen och har en tunn långklänning på mig. Solen har precis gått ner bakom berget och det är vackert å underbart.

Niklas är borta över helgen så jag och Elin slaggar hos mina föräldrar. Har fått lyxen att gå på A6 , babyproffs och citygross och shoppat med syrran min, medans Elin va hos sin mormor. Det blev present till Sixten som vi ska på kalas hos i morgon och självklart nått litet till familjen Bladelius nykomling Loke. Paket till min kusin Hugo som fyllt tre. Köpte även en långklänning till mig själv på hm . En svart tunn enkel för 150 kronor. Gillar inte att visa mina armar som jag kommer göra i morgon med klänningen.em bestämde mig för att skita i det och försöka känna mig bekväm ändå. Jag ser ut som jag gör och trist som fan är väl det... Men jag håller på att försöka gå mer i vikt och göra nånting åt det. Jag får ta mig som jag är så länge..

I morgon blir det kalas hemma hos aet, sen ska jag sminka min mamma på em. Hon och pappa ska på nån fest på högskolan. Sen plocka upp Mariam för en efterlängtad vin och grill kväll hemma hos syrran. Och råkade visst lova Mariam att en kortlek kunde komma fram.... Woooooppaaaaaa!!!!

Lördag em. Å kväll ska spenderas hemma hus Lisa i Mullsjö. Söndag är det kalas för Hugo och självklart morsdag firande. Nu blir det en dusch (eller tar jag den i morgon bitti?!?!?) och sen krypa ner i kojs och slåss med Elin om täcket.

Puss å kram

 
 
Ingen bild

Mariam

23 maj 2014 15:32

Oj det var en fullspäckad helg. Själv är jag nöjd men mina tre planer - underbar fredagkväll med er tre "bertor", lördag med familjen och räkmackor i fjällstugan med mamma på söndag. Morsdag då så jag skämmer bort mamma och Daniel låter mig få njuta själv. 😊

Klänning utan armar låter toppen. Du är lika snygg som mig och jag är modell. ❤️

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra - 10 mars 2015 14:40

Byter IGEN!!! Men är sugen påtat testa denna istället. Nouw.com/Alexa Welcome ...

Av Alexandra - 10 mars 2015 14:24

0207877536

Av Alexandra - 10 mars 2015 09:24


idag kommer vi nog inte förflytta oss så mycket. Elin skulle varit på inskolning mellan 8:30-11:30. Jag skulle gått promenad oh fikat med Jenny. Men i natt har vi märkt att Elin inte mått bra. Feber och helt slut. ...

Av Alexandra - 8 mars 2015 20:17

Det är säkerligen inte bara jag som känner att det spritter i hela kroppen av vår känslor. Om exakt en vecka kommer jag ligga i soffan med VRÅÅÅL ångest. Undrar du varför? Jo, i morgon börjar jag min sista vecka hemma mamma ledig. Känns helt frukta...

Av Alexandra - 5 mars 2015 13:04


igår kväll va det greys kväll här. Jag bjöd på en egen version av Food truck macks. Inspirationen till köttet va dock från Tommy Myllimäkis recept. Surdegs baguette Majonäs (självklart hellmans) Sallad Tomater Fläskkarré stent och tunt skuret...

Presentation


Mitt liv här och nu.
Välkommen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards